Mijn naam is Johan Meert, in 1976 werd ik geboren in Etterbeek. Sinds 2011 woon ik in Tongeren, samen met mijn vrouw Inge. Hier werden we ondertussen vergezeld van onze dochter Srénada en poes Minou.
Na mijn opleiding "Boekhouding informatica" in het middelbaar, behaalde ik in 2000 mijn Professionele Bachelor "Accountancy".
Mijn professionele loopbaan, begon ik in 1998 als leveranciers boekhouding. Na deze eerste werkervaring groeide ik verder door naar Accountancy & Administration manager, dit doorheen verschillende jobs binnen bedrijven van verschillende grootte.
Binnen mijn loopbaan kwam ik naast het financiële luik van de administratie ook in aanraking met HR en andere administratieve taken. Eveneens werkte ik aan receptie en als algemeen bediende.
In deze meer dan 20 jaar ervaring ben ik met alle aspecten van administratie in aanraking gekomen en heb ik met verschillende systemen gewerkt. Dit geeft mij een ruime kijk op administratie en maakt dat ik snel met nieuwe systemen overweg kan.
Ook het leiden van een team is iets waar ik ervaring mee heb.
Als persoon ben ik iemand die een omgeving goed kan aanvoelen en luister naar de noden van de personen op de werkvloer en deze van de leidinggevende of eigenaars van het bedrijf. Ik zoek het best mogelijk compromis tussen beide partijen, zonder het belang van het bedrijf uit het oog te verliezen. Dit doe ik van uit een open kijk op de voorgeschotelde taak en de omgeving.
Ik kan zowel functioneren binnen een omgeving waar rust heerst, als binnen een omgeving waar chaos is. In het laatste geval zal ik zoeken om structuur in deze chaos te brengen, zodat de rust kan terugkeren. Sowieso kijk ik continu naar mogelijke verbeteringen.
Mijn ervaring maakt me zowel geschikt voor een uitvoerende, leidinggevende of adviserende taak.
Op mijn linkedin profiel vindt u meer informatie over mijn voorgaande werkgevers.
Uit loopbaanbegeleiding is gebleken dat processen verbeteren, doorgeven van kennis en adviseren in administratieve processen op mijn lijf is geschreven.